Memek merah yang payudara montok, dengan kontol Besar ku yang kekar dan berotot. Ini pengalaman yg kualami kurang lebih 2 tahun yang lalu. aku adalah seorang siswa SMU swasta di sebuah kota X, nama saya adalah Endy dan juga aku saat ini berumur 18 tahun....

Namaku SH. Aku adalah salah seorang pegawai kerajaan peringkat pertengahan. Aku ingin berkongsi pengalaman dengan teman-teman. Aku baru sahaja mendirikan rumah tangga dengan Z pada tanggal 30 Disember 1998 yang lalu. Z mempunyai seorang adik yang terlalu manja dengannya. Menurut ceritanya, dari kecil lagi hingga berkahwin,...

Kisah ni berlaku masa aku umer 18, waktu tu aku baru balik cuti semester 'U'. Entah macam mana bila aku sampai je rumah semua tak de orang. Yang ada cuma Minah, pembantu rumah aku je. Dia tu indon. Dia bagitau ayah aku balik kampung. Aku pun...

Semasa aku pulang dari sekolah.tiba-tiba aku dengar suara orang bercakap-cakap dari dalam bilik kakak aku.Perlahan-laahan aku pergi mengintai melalui celah pintu yang kelihatan terenggang sedikit. Alangkah terkejutnya aku dapati kakak ku Eliana sedang tengah dok kongkek dengan seorang kawan se pejabat dengan nya. Aku kenal dengan...

Kisah seorg kwn yg bernama .. (nama rahsia).. begini kisahnya Masa tu dia di tingkatan tiga. dia tinggal di asrama sekolah sejak dari tingkatan satu lagi. dia ada sorang senior iaitu abang angkat dia yang suka ambil berat tentang diri dia. Dia tua lebih dua...

Kisahnya bermula begini.. ianya berlaku semasa aku masih sekolah lagi.. masa tu baru tingkatan 5. aku ada la kenal ngan sorang cikgu ni.. dia dah kawin dah.. laki dia kerja askar. kira masa kejadian ni berlaku laki dia tak ada dirumah sebab kena pi somalia.....

"Aku tidak memintamu untuk tidur bersamanya!" "Lalu apa yang kamu minta saya lakukan?" "Kamu bersikap sangat dingin terhadapnya. Aku hanya meminta agar kamu baik kepadanya." "Tentu saja aku bersikap dingin terhadapnya, dan dengan alasan yang bagus. Kau tahu dia datang padaku, membuat kemajuan kapan pun...

Namaku Wiro, 27 tahun, kulit sawo matang. Aku bekerja di sebuah toko serba ada di wilayah Lenteng Agung. Selain aku, di toko tersebut masih ada 4 pekerja lagi. Tiga di antaranya perempuan, Ana 19 tahun, Lina 24 tahun, dan Tina 18 tahun. Dan seorang lagi...

Panggil saja aku Ditto, 28 tahun. Aku sekarang tinggal di Australia dan bekerja di perusahaan IT industry group yang cukup terpandang di sini. Aku hidup di negara kangguru ini lebih dari 10 tahun lama-nya. Sejak tamat dari SMA di salah satu kota di Jawa, orang...