Cerita Panas

DIDA OO DIDA

Jam menunjukkan pukul 3petang terlihat sesusuk tubuh yang amat montok sedang

berdiri dihadapan sebaris kedai kedai. Sekejap sekejap dia melihat pada jamnya.

“mana Adib nih…kater nak datang ambik aku pukul 3ptg.”keluh Dida Ya,gadis yang

mempunyai susuk tubuh yang menggiurkan itu bernama Dida.Dida memang

Baca Juga: Tetanggaku Yang Sangat Genit

menjadi rebutan para jejaka.apa tidaknnya kulit badannya yang putih

melepak,tengok kulit tangan pon dah stim ini kan pulak kalao tengok kulit kat

punggung..mau pancut terus agaknnyer.buah dadanya,mak ai…kalao nak diukur

dengan sukatan bungkusan nasik lemak la..kalao kat kl ni..nasik lemak yang harga

rm2.50 tuh.boleh bayangkan betapa besarnyer payudaranyer.bodynyer..ala..kate

moss campur dengan liv tyler..fuh ..sekali dier lenggok badan mahu patah kepala

bana sesapa yang tengah pakai jeans ketat tuh.tapi yang paling membuatkan ramai

lelaki jadi gila dan sanggup bergaduh sesama sendiri pasal nak merebut Dida

nih,adalah kerana senyumannya….mencairkan habis!

Tapi Dida ni pelik sikit..ramai member heran apasal la dia ni couple dgn Adib.Adib

nih umo dah 26 tahun,Dida nih baru 19…Adib ni haram tak hensem…tapi kalao

tengok harta la kan memang kiter boleh agak la Dida ni materialistik pon.Adib nih

ader keter sport beb…awek mana tak pandang keter sport beb.. ‘hai,sayang…lama

tunggu”Adib menegur dari dalam kereta sport nya. ‘tak…jom aa cepat I dah panas

nih..”Dida berdengus sambil masuk dalam kereta. ‘kita nak pegi mana sayang?” “u

kata nak bawak I jejalan tengok rumah u” “u serious nak gi rumah I? “yup!” “ok no

hal”Adib tersenyum sambil di dalam kepalanya terbayang benda benda yang

syok… Dida dah terbaring di atas katil sambil Adib sedang sibuk mengucup

tengkok Dida. “ahh ahh ahh”Dida berbunyi perlahan. Mendengarkan suara itu,Adib

menjadi semakin berani.tangan Dida dipegangnya lalu dibawaknya agar menyentuh

kepala bana nya.

Dida yang semakin masyuk itu tak membantah..dan hanya menurut kehendak

Adib.Adib meneruskan aksi nya tetapi kali ini di seluruh muka Dida.habis di jilatnya

muka Dida…Dida menjadi semakin lemas dan stim.kepala bana Adib toksah cerita

la…tegang habis..jari jemari Dida yang kecil dan molek itu pantas masuk ke dalam

seluar jeans Adib dan mencelah ke dalam seluar boxers nya….Dida meramas

ramas buah zakar Adib…selepas habis diramas..Dida beralih pula pada kepala

bana Adib. “mmmppphhh…”Dida berbunyi lagi Adib faham akan kehedak

Dida…Adib bingkas bangun lalu membuka seluar jeans nya dan boxersnya..tanpa

membuang masa..Adib menghulurkan kepala bana nya..ke arah muka Dida…Dida

yang mengidam benda tersebut dari pertama kali melihat cerita blue tuh terus

mengulum senjata Adib..habis penuh mulut yang comel itu…betapa besar nya

batang Adib!

Adib mengusung dan menolak batangnya yang kini berada di dalam mulut

Dida.sambil itu tangan Adib meramas ramas payudara Dida yang kelihatan seperti

dua biji manggis yang sedang masak ranum…putingnyer pergghhh warna

pink…Adib bermain main di tetek Dida…masa mulanya tetek itu agak

lembik..selepas diramas ramas oleh Adib…tetek itu menjadi semakin tegang dan

keras…ini yang Adib mahu! Adib mengeluarkan batangnya dari mulut Dida dan

terus menghala ke bahagian sulit Dida..Dida yang telah lama bogel itu membiarkan

sahaja…Adib menjilat jilat bahagian pantat Dida…pantat Dida begitu wangii

sekali..lebih wangi dari minyak wangi tommygirl ataupun pleasure.ini bau original

punye…perfume vagina..lagi kawww…kewangian itu membuat kan Adib semakin

ghairah…Adib menjilat jilat..dan jarinya bermain main di bijik kelentit Dida…apabila

Adib terpegang sahaja kelentit Dida…

Dida meraung .. “aaaaarrrrrrrrrgggggghhhhh….dib…situ geli dib…syok dib syok!”

Dida sudah tidak tahan lagi Dida suruh Adib menjilat dan mengusap dengan

kelajuan maksima… “lagi dib lagi..hhhmmm…” Dida sekarang berada di alam

lain…perasaan ni lebih seronok dari ambik ecstacy nih..! Adib yg semakin galak

menjilat dan meramas tetek Dida hanya menunggu Dida sudah bersedia untuk

adiknya@kepala bananya dibenarkan masuk ke dalam untuk melayarkan bahtera..

setelah seberapa seketika….saat yang ditunggu telah tiba “yes”getus Adib di

dalam hati…terpancut air yang berwarna keputih putihan dari pantat Dida..serentak

dengan itu Dida mengeluh dengan kuat…Adib pun mengabil senjatanya yang dari

tadi diramas oleh Dida tuh..lalu menusuk kan nya kedalam vagina

Dida….Dida…menjerit kecil …tetapi Adib tahu itu lah jeritan kepuasan. Adib

menyorong tarik kepala bananya dengan perlahan …memberi masa untuk vagina

Dida menyesuaikan diri dengan ukur lilit dan saiz senjatanya..semakin lama

semakin lancar Adib rasakan..itu maknanya vagina@pantat Dida sudah pon dapat

menyesuaikan diri dengan senjata nya. Adib pon meningkat kan tahap kelajuan dia

menyorong tarik…tangannya memeluk erat Dida..Dida…menarik narik rambut Adib

…puas.!!!!getusnya di dalam hati..

Adib semakin galak menyondol dan Dida semakin galak memeluk Adib…Adib

dapat rasakan yang Dida masih dara kerana dapat dirasakan vagina Dida masih

ketat dan pejal! “touchdown!”bisik Adib di dalam hati… “dib laju lagi dib..best

best..lagi dib” Adib adalah seorang lelaki yang tidak suka menghampakan

permintaan perempuan..Adib menjadi semakin laju..jari nya dimasukan ke dalam

vagina yang semakin basah itu..sesekali memicit micit kelentit Dida…Dida akan

memeluk erat setiap kali Adib bermain biji kelentt nya… air yang keluar dari vagina

Dida membuak buak…kalau buleh jual ader la sebotol air 1.5 liter tuh… Adib

menjadi semakin seronok….kerjanya menarik dan mengenjut semakin

lancar..kerana air yang keluar semakin melancarkan aktivitinya…

Kemudian Adib dapat petanda yang air maninya akan keluar …semakin dekat

dengan lubang..nak keluar.. Adib dgn segera menarik keluar senjatanya dan

menghalakan kepala bananya yang merah itu ke arah muka Dida..Dida yang

sedang ghairah itu tersenyum lalu nenbuka mulut…Adib menggoncangkan

senjatanya..dan CcCCcccCUUPppp……air mani Adib meluncur dengan gagah dan

laju sekali..ke arah mulut Dida..Dida tersenyum dan megulum batang Adib yang

semakin lembik itu. Selepas itu mereka terbaring di atas katil..kelesuan..Dida

memeluk Adib dan Adib memeluk Dida..begitu mesra..Adib adalah seorang lelaki

yang bangsat…mencuri Dida dari boyfren lama Dida dan menghancurkan dara

Dida… “terer betol aku ni..heheh..dah aa berjaya rampas awek ni dari balak lama

dier..dah tuh dapat mengerjakan dier pulak..hishh dunia dunia..heheh”pikir Adib di

dalam hati

to be continued…..

Related Post